outfit of the day

Outfit of the day - Onze kerstoutfits!

06:00


We naderen het einde van het jaar. Overal verschijnen lichtjes in huis, aan de gevels, in tuinen. We ontsteken de kaarsen en hier en daar staan de meest schitterende kerstbomen alweer rijkelijk te pronken. Daarnaast zien we ook de meest fantastische kersttruien voorbij komen van konijnenvariant tot kerstman. Niets lijkt te gek. Alhoewel ik het prachtig vind om naar te kijken heb ik besloten geen uitgaven te doen deze kerst op trui-gebied. En Jij?


Voor dochterlief scoorde ik laatst bij de C&A een schitterend wol wit jurkje. Voorzien van een gebreide top aan de bovenkant met een tule stofje aan de onderzijde. De kwaliteit is boven verwachting. Blijft op een wol programma prachtig in de was en dochterlief vind het maar wat leuk om te dragen. En dat is het belangrijkste nietwaar? Online zag ik later dat ze voor een 'prikkie' nog veel meer leuke kerstitems verkopen. 
Naomi's kerstoutfit 
Een feestelijk "classic-white" tintje voeren wij door in onze kerstoutfit's. Dit jaar ga ik zelf voor een eenvoudige witte blouse en de zwarte skirt. Een zwarte panty en bijbehorende zwarte pumps. Voor Fleur kies ik een van haar favorieten jurkjes uit om haar aan te trekken met kerst. Net als haar grote zus is ook haar jurkje voorzien van een tule onderzijde. Het jurkje is te koop bij (onder andere) Hartkamp en is van het merkje Le Chic. Beide meisjes dragen een wol witte maillot. 

- Mama's trots -
Fleur's Kerstoutfit

Heb jij al leuke kerstoutfit's klaarliggen? Werd het bij jullie wél een hippe kersttrui voor het hele gezin? Show ze ons vooral in de reacties! 

-x- Mama van Dijk


Leuk als je reageert!

0 reacties