mamablog

Wij zijn verhuisd naar Mamavandijk.nl

06:00

Wij zijn verhuisd! 

Twee jaar lang hebben we hier samen lief en leed gedeeld. Het kijkje in het leven van Mama van Dijk werd een echte persoonlijke lifestyle blog. Een plek waar we tranen lieten vloeien, buiken lieten schudden, wangen lieten blozen. Waar boven alles herkenning was tussen u/jou en mij. Vandaag neem ik hier op Mamavandijk.blogspot.nl officieel afscheid. Vorige week kon je de nieuwste blogberichten al lezen op mijn eigen stukje internet. En vanaf vandaag verwelkom ik je daar dus echt, om jou als lezer met nog meer emotie, passie, liefde en plezier mee te nemen in mijn ontdekkingsreis door het moederschap. 

De nieuwe lay-out zal vooral op de mobiele weergave niet heel anders zijn. Het logo blijft natuurlijk hetzelfde evenals de roze accenten. Toch is er een hoop anders en dat is wellicht vooral voor de desktop gebruiker een zichtbare verbetering. (Vergelijk ze maar eens, oud en nieuw) Het geheel ziet er niet alleen netter uit, het werkt ook een stuk prettiger en vergoot de mate van leesbaarheid enorm. We zijn dan ook apetrots met deze verhuizing en hopen dat deze professionele omgeving jou als lezer dan ook een stuk meer leesplezier zal bieden. 

Ondertussen gebeurt er ook achter de schermen een heleboel. De laatste werkzaamheden vinden hier plaats om oude bezoekers te begeleiden naar onze nieuwe website. De honderden blogberichten van deze pagina zullen vervolgens worden gescreend om deze daarna met enige aanpassing en precisie stuk voor stuk over te zetten. Daarnaast worden samenwerkende partners verder geïnformeerd en gaan opdrachten gewoon verder. Al met al vraagt dit dus vooral tijd om alles te kunnen uitvoeren. Tijd die er als mama niet altijd is. Of niet kan worden benut. Het streven is het geheel rond eind Augustus voor elkaar te hebben. En die (rekbare) lat heb ik mezelf zojuist opgelegd. 

De komende tijd zal Mamavandijk.nl dus nog meer vorm krijgen. Er zullen teksten uitgeschreven worden, pagina's worden toegevoegd en de laatste kleine bewerkingen worden gedaan. En natuurlijk valt er voor jullie op mijn vaste blogdagen, (Dinsdag Donderdag en Zaterdag) gewoon weer een nieuwe blogpost te lezen.

Ik zie je graag op Mamavandijk.nl

Wat vind jij van de nieuwe website? Lees jij vaak in desktop versie of met gebruik van een mobiele weergave?

-x- Mama van Dijk


Leuk als je reageert!

0 reacties